Vaihto ja palautus

Nämä vaihto- ja palautusohjeet koskevat Gymnastica Oy:n verkkokauppaa ja etämyyntiä. Jos olette ostaneet tuotteet myymälästämme tai voimistelutapahtumasta, pyydämme teitä ottamaan meihin yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostitse palautusohjeiden saamiseksi

Kun haluatte vaihtaa tai palauttaa tuotteen

Toivomme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tilaamiinsa tuotteisiin. Mikäli jokin tuote ei täysin tyydytä, voitte vaihtaa tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa siitä, kun olette vastaanottaneet paketin (postin todiste). Tulostakaa ja täyttäkää ystävällisesti palautuslomake ja liittäkää se palautettavan tai vaihdettavan tuotteen mukaan. Asiakkaan tulee ottaa meihin yhteyttä joko sähköpostitse tilaukset(at)gymnastica.fi tai puhelimitse (09) 6121 366, ennen tilauksen peruuttamista tai tuotteen palauttamista, ilmoittakseensa minkä tuotteen hän palauttaa tai minkä tilauksen hän peruuttaa. Ilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluttua siitä kun asiakas on vastaanottanut tuotteen. Pelkkä tuotteen palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä palautus- tai peruutusilmoitusta ei riitä. Asiakas maksaa palautuskustannukset. 

Jos kysymyksessä on tuotteen koon vaihto, vaihto tapahtuu sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palautettavan tuotteen.

Tuotteen laatu palautuksen ja vaihdon yhteydessä

Vaihto- ja palautusehdot:

Seuraavilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta:

Vaihto- ja palautusmenettely

Reklamaatio


Gymnastica vastaa tuotteesta kunnes olette vastaanottaneet sen. Henkilökuntamme tarkistaa lähetettävät tuotteet ja pakkauksen kunnon, ennen tilauksen lähettämistä asiakkaalle. Jos tuote on tästä huolimatta viallinen, pyydämme teitä olemaan välittömästi yhteydessä myymäläämme joko sähköpostitse info(at)gymnastica.fi tai puhelimitse (09) 6121 366. Pyydämme asiakasta aina tarkistamaan tilatut tuotteet välittömästi vastaanotettuaan lähetyksen. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa siitä, kun asiakas on havainnut virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. 

Reklamaatio otetaan vastaan, jos tuotteessa ilmenee virhe kuuden kuukauden sisällä ostohetkestä.

Ehdot reklamaation hyväksymiselle

Reklamaation yhteydessä tuotteesta tehdään selvitys. Tarvittaessa Gymnasticalla on oikeus lähettää tuote eteenpäin toimittajalle arvioitavaksi. Reklamaation ollessa hyväksytty, asiakkaalle toimitetaan virheetön tuote. Gymnastica vastaa kaikista toimituskuluista. Mikäli reklamaatiota ei hyväksytä, tuote lähetetään takaisin asiakkaalle. Aiheettomasta reklamaatiosta veloitamme asiakkaalta kaikki toimituskulut.   

Emme vastaa viasta, joka johtuu

Takaisinmaksu

Palautettavan tuotteen mahdollinen takaisinmaksu suoritetaan 14 päivän sisällä palautettavan tuotteen vastaanottamisesta tai reklamaation hyväksymisestä. Takaisinmaksu suoritetaan pankkitilillenne. Asiakkaan tulee aina ilmoittaa Gymnasticalle oikea IBAN-tilinumero.