VERKKOKAUPASTA OSTETUIDEN TUOTTEIDEN VAIHTO JA PALAUTUS
Nämä vaihto- ja palautusohjeet koskevat Gymnastica Oy:n verkkokauppaa ja etämyyntiä. Jos olette ostaneet tuotteet Fredrikinkadun myymälästämme tai voimistelutapahtumasta, pyydämme teitä ottamaan meihin yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostitse palautusohjeiden saamiseksi
Kun haluatte vaihtaa tai palauttaa tuotteen
Toivomme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tilaamiinsa tuotteisiin. Mikäli jokin tuote ei täysin tyydytä, voitte vaihtaa tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa siitä, kun olette vastaanottaneet paketin (postin todiste). Tulostakaa ja täyttäkää ystävällisesti palautuslomake ja liittäkää se palautettavan tai vaihdettavan tuotteen mukaan. Asiakkaan tulee ottaa meihin yhteyttä joko sähköpostitse tilaukset(at)gymnastica.fi tai puhelimitse (09) 6121 366, ennen tilauksen peruuttamista tai tuotteen palauttamista, ilmoittakseensa minkä tuotteen hän palauttaa tai minkä tilauksen hän peruuttaa. Ilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluttua siitä kun asiakas on vastaanottanut tuotteen. Pelkkä tuotteen palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä palautus- tai peruutusilmoitusta ei riitä. Asiakas maksaa palautuskustannukset.
Jos kysymyksessä on tuotteen koon vaihto, vaihto tapahtuu sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palautettavan tuotteen.
Tuotteen laatu palautuksen ja vaihdon yhteydessä
Vaihto- ja palautusehdot:
- Tuotteen tulee olla vahingoittumaton, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan.
- Tuotetta saa sovittaa, mutta ei käyttää.
- Tuotteen tulee olla puhdas ja tahraton. Siinä ei saa olla meikin jälkiä, hiuksia, hajusteita ym.
- Kaikkien tuotelappujen on oltava kiinni tuotteessa ja tuotteen pakkauksen tulee olla vahingoittumaton. Pakkausmateriaali ja kaikki muut tuotteen mukana tulevat oheistuotteet (esim. hiusdonitsit) ja ohjeet on palautettava tuotteen mukana.
- Palautuksen yhteydessä on aina esitettävä kuitti.
Seuraavilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta:
- Alusvaatteet (alushousut ja kokoaluspuvut), joita luonteensa vuoksi ei voida palauttaa edelleen myytäviksi.
- Sukkahousut, sukat ym., joita ei luonteensa vuoksi voida palauttaa edelleen myytäviksi.
- Hiustuotteet, joita ei luonteensa vuoksi voida palauttaa edelleen myytäviksi.
- Voimistelunauhat, joita ei luonteensa vuoksi voida palauttaa edelleen myytäviksi.
- Liimattavat tuotteet, kuten koriste- ja urheiluteipit, joita ei luonteensa vuoksi voida palauttaa edelleen myytäviksi
- Erikoistilaus- ja tarjouspyyntötuotteet, jotka valmistetaan tai muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti.
Vaihto- ja palautusmenettely:
- Vaihdosta tai palautuksesta ilmoitetaan joko sähköpostitse tilaukset(at)gymnastica.fi tai puhelimitse (09) 6121 366 viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteen vastaanottamisesta. Pelkkä tuotteen palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä palautus- tai peruutusilmoitusta ei riitä.
- Tuote paketoidaan huolellisesti joko samaan pakettiin missä se vastaanotettiin tai uuteen pakettiin/laatikkoon. Tuote tulee pakata samalla tavalla, kuin se oli pakattu vastaanottaessa, jotta se ei vahingoitu lähetyksen aikana. Huomioikaa, että tilaaja on vastussa mahdollisesta vahingosta, mikäli tuote ei ole pakattu huolellisesti. Asiakas on myös vastuussa paketin palautumisesta Gymnastica Oy:lle.
- Tuote palautetaan osoitteeseen Gymnastica, Fredrikinkatu 22, 00120 Helsinki.
- Postin palautusosoitelappu kiinnitetään pakettiin (postipaketti).
- Palautukset pyydämme toimittamaan joko kirjeenä tai Postin pakettina, Postipaketti 16. Valitkaa Postin saapumisilmoitustavaksi sähköposti osoitteeseen: info(at)gymnastica.fi
- HUOM! Emme vastaanota Postin saapumisilmoituksia tekstiviestitse.
- Palautettava paketti viedään lähimpään postikonttoriin. Postin kuitti ja palautusosoitelappu tulee säilyttää vähintään 3 kuukautta. Kuitti ja palautusosoitelappu ovat todisteena siitä, että paketti on lähetetty.
- Asiakas maksaa palautuskustannukset.
- Vaihdon ja palautuksen yhteydessä on aina esitettävä kuitti sekä lähettäjän yhteystiedot.
- Verkkokaupasta ostetut tuotteet voi myös tuoda palautettavaksi Helsingissä sijaitsevaan myymäläämme.
Reklamaatio
Gymnastica vastaa tuotteesta kunnes olette vastaanottaneet sen. Henkilökuntamme tarkistaa lähetettävät tuotteet ja pakkauksen kunnon, ennen tilauksen lähettämistä asiakkaalle. Jos tuote on tästä huolimatta viallinen, pyydämme teitä olemaan välittömästi yhteydessä myymäläämme joko sähköpostitse info(at)gymnastica.fi tai puhelimitse (09) 6121 366. Pyydämme asiakasta aina tarkistamaan tilatut tuotteet välittömästi vastaanotettuaan lähetyksen. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa siitä, kun asiakas on havainnut virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita.
Reklamaatio otetaan vastaan, jos tuotteessa ilmenee virhe kuuden kuukauden sisällä ostohetkestä.
Ehdot reklamaation hyväksymiselle:
Reklamaation yhteydessä tuotteesta tehdään selvitys. Tarvittaessa Gymnasticalla on oikeus lähettää tuote eteenpäin toimittajalle arvioitavaksi. Reklamaation ollessa hyväksytty, asiakkaalle toimitetaan virheetön tuote. Gymnastica vastaa kaikista toimituskuluista. Mikäli reklamaatiota ei hyväksytä, tuote lähetetään takaisin asiakkaalle. Aiheettomasta reklamaatiosta veloitamme asiakkaalta kaikki toimituskulut.
Emme vastaa viasta, joka johtuu
- tavaran tai sen osan tavanomaisesta kulumisesta
- tavaran vääränlaisesta käsittelystä
- käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä
- tavaralle luovutuksen jälkeen sattuneesta tapaturmasta
Takaisinmaksu
Palautettavan tuotteen mahdollinen takaisinmaksu suoritetaan 14 päivän sisällä palautettavan tuotteen vastaanottamisesta tai reklamaation hyväksymisestä. Takaisinmaksu suoritetaan pankkitilillenne. Asiakkaan tulee aina ilmoittaa Gymnasticalle oikea IBAN-tilinumero.
|